“…95% van de goed bedoelde groene of gezonde acties binnen marketing mislukken…”
Puur omdat het bedrijf nog niet zo gezond/groen is wat ze met die marketing uitdragen.
De consument krijgt daar jeuk van.
En ik ook.
Werk jij wèl bij een bedrijf dat gezond/groen is?
Dan moet je zeker even verder lezen: wij werken namelijk alléén met bedrijven samen die bijdragen aan schone lucht (gezondheid) of die uitblinken op het gebied van duurzaamheid/vergroening…..goed voor milieu en klimaat.
Alléén die bedrijven laten we meedoen met onze unieke 100% groene projecten waarmee we focussen op de reductie van #luchtvervuiling (fijnstof, VOC’s, NOx, ammoniak) maar ook CO2 want we gebruiken een groene techniek.
Consumenten waarderen het dat wij niet iedereen als klant willen.
Dat klinkt misschien een beetje decadent maar ons gaat het niet om de kwantiteit maar de kwaliteit van de samenwerking met de klant, milieu en klimaat.
Benieuwd of jullie in aanmerking komen voor deelname aan onze unieke projecten?
Stuur me gerust een bericht of connectieverzoekje.