“1 ½ jaar geleden maakten wij deze keuze: van alles met de auto naar géén auto”.
Ik had een prima lease-auto via mijn oud-werkgever maar ik koos om voor Schone Lucht te gaan.
Dus auto weg.
“serieus kunnen jullie zonder auto Jan?”
Die vraag heb ik heel, heel vaak gehad.
EN nog.
Veel mensen blijven me vragen stellen hierover.
Wat wij doen is uniek.
Blijkbaar.
Dat trekt aandacht.
Steeds kan ik dan mooi vertellen waarom ik dit in ons gezin heb doorgedrukt:
“Wij gaan voor schone lucht”

Deze post die ik nu plaats: gaat gunning krijgen.
Waardering, Aandacht omdat wij het lef hebben om een gezonde, schone keuze te nemen die afwijkt.
Stel nou dat jij een bedrijf bent.
En jij leest deze post.
En jij kiest ook voor meer Schone Lucht.
Ongeacht of je een ‘viespeukje’ was of bent.
Jij gaat kiezen voor schone binnenlucht voor je personeel EN voor jaarlijks minder uitstoot te creëren.
Dan gaan jullie dezelfde aandacht, waardering krijgen als die ik hier nu krijg.
Dat is toch in feite wat je als bedrijf wilt?
In the picture komen, Waardering? Gunning? Goed imago?
Schone Lucht levert meer klanten op!
(ik kan het weten!!)
Krijg ook meer klanten met schone lucht en doe lekker met ons mee. Natuurlijk helpen we je in dit proces.
Durf jij te shinen met schone lucht?