Kernwoorden van Lucam Climate Solutions: schone lucht, duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid

lucam

“…..succes gaat vooral om de kernwaarden van je bedrijf….” riep mijn docent ruim 20 jaar geleden tegen een 100-tal in slaap vallende studenten. Dat is een verjaarde theorie want tegenwoordig mogen de kernwaarden breder worden getrokken naar zelfs het type leverancier, klant en partner.

Dat klinkt allemaal theoretischer dan het daadwerkelijk is. Kijk maar naar Lucam Climate Solutions: duurzaamheid, schone lucht en maatschappelijke verantwoordelijkheid zitten diep in de kernwaarden geworteld.
En zo kwamen wij van Viridi Air dus ook op hun pad terecht.
Gewoon omdat de kernwaarden identiek zijn. 

Zij creëren schone lucht, op een duurzame manier en nemen de verantwoordelijkheid om als bedrijf de maatschappij iets moois achter te laten.
Het creëren van een gezonde leefomgeving!
Exact waar Viridi Air ook voor staat.

Ik vind het fantastisch om te ervaren dat de wijze waarop bedrijven elkaar vinden door gelijke kernwaarden zo vanzelf verloopt.
Vanzelf, zoals een Bij die op zoek gaat naar voeding in de natuur: “…..op gevoel en het volgen van zijn eigen instinct….”.

De kernwaarden, schone lucht, duurzaamheid en MVO laten zich dan ook op een natuurlijke wijze verbinden.
Schone lucht. Natuurlijk voor elkaar!