Het is vrijdagochtend 10 september. Ik word gebeld door Job Neefjes van Schoonspoeler Nederland B.V.: “…..Hoi Jan-Joris, met Job, alles goed?…..” Ik denk na maar ken geen enkele Job. Nou ja,….ik ken er 1……”Job van de Bus”…..van dat programma DE BUS op SBS6. Wie kent het niet? (jaren 2000).
“….alles goed hier. Ik sta zojuist bij een buitenfilterproject van ons. Te kijken of de bomen nog in goede conditie zijn….de weersomstandigheden waren beetje vreemd dit jaar…..”
Job vertelt me dat hij 2 jaar geleden op LinkedIn een filmpje voorbij zag komen. Een filmpje (vlog) waarin ik aan het hardlopen was door het bos en vervolgens heel diep inhaleerde via de neus.
Diep gravend in mijn geheugen kan ik me deze vlog nog wel herinneren. Ik vertel in die vlog wat ik ga doen met Viridi Air.
“….het filmpje heeft me ergens geraakt…bewust gemaakt van de noodzaak aan duurzaamheid, meer groen en meer gezonde lucht…..en nu na 2 jaar wil ik er wat mee doen…” zegt Job.
Dat zie ik als een compliment voor mijn dagelijkse passie: Viridi Air. En het mooie is: iedereen kan meedoen in de buitenfilterprojecten van ons. Samen met je klanten bijvoorbeeld! Voor ieder verkocht product/dienst zo’n unieke boom plaatsen.
Impact maken!
Schoonspoeler wilt dat ook. Ze zijn leverancier van hygiëne producten, fullservice hygiëneproducten van entree tot toilet, en hebben een goede oplossing voor frisse geur beleving in o.a. sanitair. Ze zijn zelf al ontzettend schoon, duurzaam en groen bezig maar willen dit nog meer gaan uitdragen. Meer impact maken op een unieke manier. Uniek door met speciale boomsoorten en innovatieve aanplantwijze positief bij te dragen aan de luchtkwaliteit. En Viridi Air verzorgt dat NATUURLIJK met de 100% groene duurzame buitenfilterprojecten van ons.
Schoonspoeler gaat vanaf oktober een campagne starten door voor alle klanten die het totaalpakket, toilet-/keuken-bar hygiëne en servetten, afnemen een boom te laten plaatsen in onze buitenfilterprojecten. Ik weet van onze bestaande Partners dat dit ook meer sales/omzet oplevert….(leuk bij-effect)
Het allermooist is: door de campagne van SchoonSpoeler worden weer meer mensen bewust van de noodzaak aan schone lucht, vergroening en duurzaamheid!!
En nu wil ik graag weten: wat doe jij aan schone lucht & duurzame vergroening??