
Weet je nog, vroeger op de basisschool? Je liep de klas binnen, ging zitten, de les begon….en dan net 5 minuten te laat kwam die ene leerling binnen op hele hippe shoes/bijzondere kleding.
Zelfverzekerd, vol in de aandacht en niet derend dat ‘te laat komen’ consequenties had.
Aandacht krijgen, door onderscheidend te zijn.
Soms net die grens over,…..op zoek naar verandering.
Na een paar maanden ging iedereen diezelfde hippe shoes dragen.
Vooruit lopen op de ‘kudde’.
Dat creëert aandacht.
Uniek zijn, in de spotlights….
En die aandacht kan jouw bedrijf ook krijgen door mee te doen met onze unieke 100% groene buitenfilterprojecten binnen het Viridi Air Partnership. Voor de gezondheid en het klimaat….tegen o.a. fijnstof.
Jullie bedrijf krijgt hierdoor méér positieve aandacht omdat een actueel thema op de agenda staat. Jullie open staan om te veranderen voor de gezondheid en klimaat.
Om hieraan mee te kunnen doen vragen wij bedrijven aantoonbaar actief bij te dragen aan schone binnen- en of buitenlucht (met een product/dienst of bedrijfsbeleid).
Durf jij uniek en onderscheidend te worden door mee te doen met onze buitenfilterprojecten en schone lucht op de agenda te zetten voor personeel, maatschappij en klimaat?
Of denk jij nog steeds dat duurzame mvo-projecten niks opleveren?
3 gedachten over “MVO en duurzaamheid zijn mode maar leveren me niks op”
Reacties zijn gesloten.