Schone lucht, duurzaamheid en vergroening verbinden bedrijven met elkaar voor een gezonde toekomst!

brug tussen schonelucht

“…bij veel bijdrages die je op LinkedIn tegen komt staat een product/dienst centraal terwijl het om de klant draait, toch? Waarom doen we zaken met elkaar? Wat is de brug tussen klant en leverancier?….”

Ik vroeg onze Viridi Air Partner – Baaijens UV-C Solutions of ik eens met een klant (Van Ree Accountants) van ze mag contacten over de reden van zaken doen met elkaar.

Van Ree legt uit dat ze voor haar medewerkers en bezoekers naast de standaard maatregelen en desinfectie middelen extra maatregelen wilden treffen om zo een schone en veilige omgevingslucht te creëren:
“in 5 vergader/ontmoetingsruimtes in zowel Barneveld als Leersum hebben wij de SteriWhite Air Q115 UV-C luchtdesinfectie units laten plaatsen. Voor ons was het duurzame doorslaggevend, ze verbruiken weinig stroom, bevatten geen filters die vervangen moeten worden en de lampen gaan lang mee”.
En waarom wilde Baaijens eigenlijk Viridi Air Partner worden?
“eigenlijk om diezelfde doorslaggevende reden. Wij van Baaijens hebben in de kernwaarden naast schone lucht zowel #duurzaamheid als vergroening hoog in het vaandel staan. Dat sluit perfect aan bij alles waar Viridi Air voor staat. Partner worden was dus een logische stap. Met de buitenfilterprojecten en de luchtzuiverende bomen die we jaarlijks planten dragen we ook bij aan schone buitenlucht (MVO) en mogen wij trots het Schone Lucht-label uitdragen.” aldus Lydia Van der Wielen.

Zo is de cirkel weer rond 😊 en de brug tussen beide gelegd: schone lucht, duurzaamheid en #vergroening. Het verbindt bedrijven met elkaar voor een gezonde toekomst!